Diqqət çatışmazlığı və hiperaktivlik

Diqqət çatışmazlığı hiperaktivliyi erkən inkişafda başlayan, məktəbəqədər və məktəb çağlarında özünü qabarıq göstərən və çox vaxt yetkinlik yaşına qədər davam edən bir xəstəlikdir. Xüsusilə məktəblə birlikdə baş verən bu xəstəlikdə ətraf muhitə uyğunlaşmada problemlər müşahidə olunur.Bu dövrdə müəllimin və ailənin düzgün diaqnoz qoyması, düzgün davranması çox vacibdir.

Diqqət çatışmazlığı və hiperaktivlik

Diqqət çatışmazlığının əlamətləri nələrdir?

-Diqqəti bir şeyə və ya bir çox şeyə cəmləyə bilməmək,

-Detallara diqqət yetirə bilməmək,

-Uzun müddət konsentrasiya tələb edən işlərdə uğursuzluq,

-Bir oyundan və ya işdən digərinə tez-tez keçid,

-Vaxt kontrol edə bilməmək, imtahanı vaxtında bitirə bilməmək

-Danışılanı xatırlaya bilməmək, danışan adama qulaq asmamaq

-Çox danışmaq, səbirsiz olmaq

-Oturarkən hərəkətsiz qala bilməmək,

-Tez-tez başqalarının fəaliyyətini və sözlərini kəsmək

Diqqət çatışmazlığının yaranmasında genetika mühüm rol oynayır. Əgər ana və ya atada diqqət əskikliyi varsa, onun uşaqda da görülmə ehtimalı artır. Bundan əlavə, uşaqlıqda yoluxucu və qızdırmalı xəstəliklər, yıxılmalar və beyin travmaları da diqqət çatışmazlığına səbəb ola bilər. Uşaqlarda; dost tapmaq və saxlamaqda çətinliklər, ev tapşırıqlarını və vəzifələri yerinə yetirməmək, məktəbdə uğursuzluq olabilər. Yetkinlərdə; Tez-tez iş dəyişikliyinə, maddi problemlərə, depressiyaya, ailə problemlərinə, həmçinin asılılıq və narahatlıq pozuqluğu kimi psixoloji xəstəliklərə səbəb olur.Diaqnoz qoymaq üçün diqqət çatışmazlığı simptomlarından ən azı 6-sı ən azı 6 ay ərzində mövcud olmalıdır. Bundan əlavə, diqqət çatışmazlığını ölçmək üçün bəzi testlərdən istifadə olunur.Diqqət çatışmazlığının müalicəsində həkimlə yanaşı ailə və müəllimlərin də böyük rolu var. Müşahidə və testlərlə diqqəti yayındıran elementlər müəyyən edilir və onların üzərindən keçərək düzəldilməyə çalışılır. Bundan əlavə, dərman müalicəsi də tətbiq olunur.

Müəllimlər və valideynlər diqqət pozğunluğu olan uşaqlara qarşı xüsusi davranış nümayiş etdirməlidirlər. Uşaqları qınamaq, alçaltmaq, onların özünə inamını sındırmaq olmaz. Uşağı maraqlandıracaq fəaliyyətlər araşdırılmalı və onlara yönəldilməlidir. Müəllimlər elə bir rəftar nümayiş etdirməlidirlər ki, uşaq öz istedadlarını üzə çıxarsın və uğur qazansın. Ailələr, xüsusən də uşaqlarına dərs keçərkən israrlı olmamalı, tez-tez fasilələr verməli, onları dərsə həvəsləndirməlidir.

Bu məqalə 28 noyabr 2022 tarixində əlavə edilib. 0 dəfə oxuyun.

Yazıçı
Uzman Doktor Ceyhun Cəfərov

Qatıldığı Mesleki Eğitimler, Kurslar ve Konferanslar Uşaq ve Yeniyetme psixiyatrisi beynelxalq  kangresileri  2009-2016

İstanbul Üniversiteti Psixiyatri  Kafedrasının teşkil etdiği Psixiyatriya Atölyeleri 2009-2010                                                                                         

Türkiye Psixiyatriya  Derneğinin teşkil etdiği  Psixiyatriyada  Hipnoz yönteminin kullanımı kursu-2010

Türkiye Uşaq ve Yeniyetme Psixiyatriyası Derneğinin teşkil etdiği  Uşaqlarda Anksiyete bozukluğunun Bilişsel Davranışçı Terapisi kursu 2010

Uşaq ve Yeniyetmelerde EMDR kursu 2022

Etiketlər
diqqət pozğunluğu
Uzman Doktor Ceyhun Cəfərov
Uzman Doktor Ceyhun Cəfərov
Baku - Uşaq və Yeniyetmə Psixiatrı
Facebook Twitter Instagram Youtube